Baloniki reklamowe w formie ekranów

Baloniki reklamowe
Baloniki reklamowe

Balony to produkty reklamowe, które dostępne są w wielu rozmaitych postaciach. Różnić mogą się one od siebie między innymi kształtem. Na rynku spotkać można się z balonikami owalnymi, w kształcie serca, gwiazdy, zwierząt czy postaci z popularnych bajek. Mogą one przyjmować rozmaite wielkości oraz kolory. Tego typu balony świetnie sprawdzą się na konferencjach, targach, koncertach czy festynach. Bardzo ciekawą alternatywą dla ich klasycznej wersji są balony w formie ekranów. Co to za produkt i w jaki sposób można go wykorzystać do promocji produktów i usług?Baloniki reklamowe w formie ekranów tworzone są, podobnie jak klasyczne wielkoformatowe balony, z wysokiej jakości poliestrowej tkaniny pokrytej bardzo cienką warstwą PCV. Tego typu produkt po napompowaniu przyjmuje formę dużej, grubej ramy. Taka rama, ze względu na swój format, skutecznie przyciąga uwagę. Pole reklamowe może wynosić w tym przypadku nawet pięćdziesiąt metrów kwadratowych. Do takiej ramy przytwierdzić można różnego rodzaju banery reklamowe. Do tego celu wykorzystuje się specjalne rzepy.

Baloniki reklamowe w formie pompowanych ekranów to nic innego niczym bardzo duże balony tworzące szkielet, na których umieszcza się odpowiednią wybraną formę reklamową. Może być to zarówno nazwa danej firmy, jak i jej logo, hasło reklamowe czy adres strony internetowej. Ekrany tego typu umieszcza się w plenerze, na terenie, na którym odbywa się impreza sportowa, kulturalna czy muzyczna.

Baloniki reklamowe pod postacią ekranów sprzedawane są przeważnie w zestawie z instrukcją, pokrowcem hakami mocującymi oraz linami odciągowymi, które pozwalają na stabilne ich zakotwiczenie w uprzednio wybranym miejscu. Do napełniania takich balonów wykorzystuje się specjalną turbinę. Firmy specjalizujące się w tworzeniu dmuchanych ekranów oferują również ich kompleksowy serwis, który obejmuje przygotowanie urządzenia do sezonu eventowego – jego mycie, naprawę oraz renowację. Takie balony można wynajmować, a co za tym idzie – nie ma konieczności ich zakupu.